vineri, 26 februarie 2010

Muneca de trapo

Ca acele tablouri ce asteapta sa fie agatate,mereu asteptand sa-ti spun altceva
Si nici macar sa simti cuvintele ce nu vor sa iasa,ce nu s-a spus se dizolva in ceai
Ca infidelul ce spune eu nu voi insela niciodata
simt ca sunt intr-o inchisoare a iubirii,ca ma vei uita daca nu imi semnez declaratia
l-as imbratisa pe diavol fara sa ezit,pentru a-ti vedea fata si sa ma auzi vorbind
esti tot ce am mai scump pe lume dar te pierd in tacere
ochii mei sunt intunecati,nu au vorbit niciodata clar
am inima plina de necazuri iar eu sunt o papusa de carpa.
fiecare tacere e un nor ce pleaca dupa mine fara sa ma opresc din plans
vreau sa=ti spun ce simt pentru tine dar tu nu ma auzi vorbind.
nu mi-e frica de focul etern,nici de povestile amare
dar in liniste e frig si iernile foarte lungi
iar la intoarcerea ta voi fi departe intre versurile unui tango
pentru ca aceasta inima sincera nu este o papusa de carpa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu