joi, 10 ianuarie 2013

My Christmas nails and New Years eve

Buna,fetelor!
Am reusit in  sf sa postez mani. mea de Craciun si de Revelion,sper sa va placa.
Acum pozele:


De anul nou am vrut sa fac  pahare si artificii cu sclipici,nu prea sunt multumita cum a iesit dar sper sa apreciati.







Ungiutele de Craciun
Aveam multe idei si nu ma puteam hotara la un model asa ca am decis sa fac cate un model diferit pe fiecare unghie asa ca am pictat toate unghiile.
Incepand cu degetul mare-un fulg,un clopotel,un om de zapada,un bradut si o fundita.










Sper sa va placa modelele,o zi frumoasa va doresc si astept comentariile voastre


               Va pup,
                                                                                                            Miha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu